loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 239 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

آتلیه 5

در ادامه مطلب...

آتلیه 5

بهنوش بختیاری گفت: من عاشق حال و هوای نوروز هستم و از همین حالا سفره هفت‌سین خود را چیده‌ام. قرآن هم بالای سفره گذاشتم و هر روز به ماهی قرمز سفره هفت‌سین نگاه می‌کنم.

به گزارش سه نسل، «بهنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با فارس درباره سال نو و برنامه‌هایش برای نوروز، گفت:‌ من عاشق حال و هوای نوروز هستم و از همین حالا سفره هفت‌سین خود را چیده‌ام. قرآن هم بالای سفره‌ام گذاشتم و هر روز به ماهی قرمز سفره هفت‌سینم نگاه می‌کنم و از نگاه کردن به این سفره لذت می‌برم؛ چراکه من حقیقتاً نمادهای این سفره را دوست دارم و به آن‌ها معتقدم. هر روز که از خواب بیدار می‌شوم با نگاه به یک‌یک سین‌های هفت‌سین، امیدی در دلم روشن می‌شود.

وی در ادامه افزود: به دلیل اینکه در خانواده سنتی بودم و سنتی بزرگ شده‌ام، به شدت به دید و بازدید عید نوروز معتقدم. فکر می‌کنم تا زمانی که زنده هستیم باید به دیدن هم برویم و تا وقتی که عزیزی در بین ما هست، از وجود آن استفاده کنیم.

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها‌۳» در پاسخ به این سؤال که آیا خاطره‌‌ای از بازی در فیلمی در ایام عید نوروز دارید، گفت: من همیشه برایم بسیار مهم است که زمان تحویل سال کنار خانواده‌ا‌م باشم، اما چند باری پیش آمده است که تا ۵ تا ۶ فروردین سر فیلمبرداری بودم و حقیقتاً با ناراحتی کار را ادامه داده‌ام.

بختیاری ادامه داد: اما درباره ایام عید خاطره‌ای دارم که بسیار جالب است، سال ۷۹ بود که دچار تصادف شدیدی شدم اما همه اتفاقات خوب در زندگی و کارم در همان سال برایم محقق شد و این برایم بسیار جالب بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 496
  • باردید دیروز : 776
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 9,192
  • بازدید سال : 66,600
  • بازدید کلی : 6,250,983