loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 496 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

Persianv.com At site

در ادامه مطلب...

،جسد این خواننده زیبا و سیاهپوست آمریکایی در هتلی در بورلی هیلز لس آنجلس پیدا شد. گفته می شود او بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.
Persianv.com At site

ویتنی هوستون در 48 سالی که زندگی کرد سختی ها و رنج های زیادی را تحمل کرد. او با بابی براون خواننده سیاهپوست آمریکایی ازدواج کرد و زندگی مشترک شان تنها 14 سال به طول انجامید. او از ازدواج خود یک دختر زیبای نوجوان دارد.

ویتنی 10 سال معتاد به انواع مواد مخدر بود. او بارها به اعتیاد خود اعتراف کرد و از بابت آن ابراز تاسف می نمود چیزی که عاقبت به زندگی کوتاهش خاتمه داد.

ویتنی هوستون خواننده ای که به تازگی میبایست تولد ۴۸ سالگی خود را جشن میگرفت از بین دنیای موسیقی و از بین بهترین و هنرمند ترین خوانندگان رفت.

به نقل از یاهو این خواننده ۴۸ ساله دیشب در هتلی در “باورلی هیلز” بوسیله کارکنان هتل در ساعت ۱۵:۲۳ پیدا شد و با خبری فوری پلیس و آمبولانس به هتل محل اقامت ویتنی رسیدند , به گفته CNN تمام فامیل و دوستان ویتنی هوستون به هتل آمدند و با کمک دکترها تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند او را به زندگی برگردانند اما متاسفانه اهیای قلبی پزشکان فایده ای نداشت و او در طبقه چهارم هتل ساعت ۱۵:۵۵ به دیار باقی پیوست.

هنوز چیزی درباره این مرگ معلوم نیست اما پلیس اعلام کرده است که مرگ ویتنی هوستون مشکوک بوده است و احتمال قتل بدست غریبه را میدهد ولی هنوز آنها در حال پیگیری این موضوع به سر میبرند.

ویتنی هوستون در اون شب قراری با یک مراسم داشت و همچنین فرادا در مراسم گرمی اجرایی داشت که تمامی هنرمندان را شکه کرد و گرمی ۲۰۱۲ را به گرمی غمناکی تبدیل کرد…….

2592b07d3fda9ec35c842d505c827b3e1  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس

هنرمندان دیگر نیز از این موضوع ابراز ناراحتی کردند و این نوشته ها را توییت کردند:

کریستینا آگویلرا: یک افسانه دیگر را از دست دادیم.با تمام عشقم برای خانواده ویتنی دعا میکنم چون او از دست رفته است

جاستین بیبر: فقط خبر را شنیدم و دیوانه شدم. یکی از صداهای بزرگ تنها درگذشت و من برای خانواده و دوستان ویتنی دعا میکنم.

ماریا کری: خیلی ناراحت شدم و از شک اشک ریختم برای دست عزم ویتنی هوستون, ویتنی بی نظیر….او به عنوان بزرگترین صداهای دنیا هرگز فراموش نمیشود.

ریانا: هیچ کلمه ای برای گفتن ندارم! فقط اشک میریزم ویتنی عزیز.

نیکی میناج: عیسی مسیح, ویتنی هوستون از دنیا رفت و او در تمام دورانها بزرگترین بود.

ایوان ریچل وود: این روز غم انگیز است به خصوص برای خانواده ویتنی. عشقم را بهشون نشون میدم چون آنها به این محبت نیاز دارند.

مایلی سایرس: من عاشق ویتنی هستم icon sad  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس اصلا نمیخواهم تلویزیون را روشن کنم و خبر ها را بشنوم بلکه میخواهم در خانه بمانم و به آهنگهایش گوش کنم.

لی میشل: من در برابر چنین خبری از ویتنی هوستون لال میشوم.

سرنا ویلیامز: وای فقط میتوانم بگویم وای و اینطوری تمام روز من خراب شد. من همیشه عاشقت میمانم و امیدوارم به سوی پیروزی پیش بروی.

له آن ریمز: ویتنی هوستون اولین سی دی بود که من در زندگیم خریدم. او هدیه ای از سمت خدا بود و امیدوارم با فرشتگان آواز بخواند.

راسل سامونز: ویتنی هوستون یکی از بزرگترین ثداهایی بود که تا به حال شنیده بودم.

کتی گریفین: او یک است عداد و یک افسانه بود و امروز هیچ شوخی نمیتواند مرا از غم ویتنی دور کند.

رایان سیکرت: برای گرمی امسال تمرین صدای خانم ویتنی هوستون را شنیدم که او ۴۸ سال داشت و او همه زا حیرت زده کرد.

کارسون دایلی: من بیمار یاد گرفتن از ویتنی هوستون یودم.

سی لو گرین: خواهر عزیزم ویتنی هوستون عزیز من همیشه عاشقت میمانم.

کورتنی کاکس: اخبار متحول کننده از ویتنی هوستون!!!! او یک استعداد فوق العاده بود.

پاریس هیلتون: بسیار ناراحتم از شندین خبر مربوط به ویتنی هوستون : قلب من به سوی خانواده او میرود.

پاولا عبدل: من را خیلی متحول کرد. این چنین غم انگیز میشود و از دست رفتن واقعا غم انگیز است.

اوا لانگوریا: قلبم خیلی ناراحت است ویتنی هوستون….

نینا دوبرو: ویتنی هوستون فوت کرد؟؟ این واقعا نارحت کنندست.

کیم کارداشیان: من اخبار غم انگیزی را درباره ی مرگ ویتنی هوستون شنیدم. من به دخترش و دوستانش تسلیت می گویم. ما همیشه تو را دوست داریم ویتنی.

آدام لمبرت: ویتنی درگذشت….

انریکه ایگلسیاس: الان تمام فکر من و دعاهام برای ویتنی و خانواده اش هست. کار کردن با او بهترین و گرامی ترین تجربه زندگی ام بود.

bf7738f101a3300e1cf1d7485c8557d62  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس

bf7738f101a3300e1cf1d7485c8557d63  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس

bf7738f101a3300e1cf1d7485c8557d64  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس

bf7738f101a3300e1cf1d7485c8557d65  یکی از بهترین و هنرمند ترین خوانندگان درگذشت+عکس


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 256
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 416
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,019
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 57,862
  • بازدید کلی : 6,242,245