loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 275 دوشنبه 16 آبان 1390 نظرات (1)

در ادامه مطلب...



به نقل از آتی نیوز؛ برنامه خبری 20:30، برنامه‌ای پر بیننده و خصوصاً جذاب برای عده کثیری از مردم است.

این برنامه بخش های مختلفی دارد از جمله بخش «صرفاً جهت اطلاع» که همیشه نقدهای به مسولان و یا نهادهای دولتی وغیر دولتی دارد.

مجری این بخش از برنامه «محمد دلاوری» است که با حضور خود در هجدمین نمایشگاه مطبوعات این فرصت را به آتی نیوز داد که بتواند چند سوال که بیشتر برای خبرنگاران جالب خواهد بود پرسیده شود که در ادامه می خوانید.

اولین در آمد شما از حوزه خبری ماهانه چه میزان بود؟

درآمد من در ابتدای کار از حوزه خبری دریافت ماهیانه 30 هزار تومان بود.

چگونه وارد حوزه خبری شدید؟ منظور این است که چه چیزی شما را به سمت حوزه خبری سوق داد؟

من مقاله می‌نوشتم، یک روز دوستی من را به رونامه‌ها معرفی کرد. ورود ما به روزنامه‌ها همانا و خبرنگار شدن همانا. من اصلاً می‌خواستم نویسنده شوم نه خبرنگار.

در روز چند سوژه خوب به دست شما می رسد؟

سوژه خبری مثل تولید یک نوع محصول نیست بتوان گفت ماهی چند کیلو تولید می‌شود. یک روز ممکن است سه یا چهار سوژه داشته باشیم و روز دیگری هیچ سوژه ای نداشته باشیم. بستگی به اوضاع و احوال روزگار دارد.

آیا پیش آمده در برنامه صرفاً جهت اطلاع سوژه‌ای برای شما دردسر ساز شود؟

ما اصلاً آدم دردسر هستیم و دنبال دردسر می‌گردیم. با این موضوع هم مشکلی نداریم.

چرا برنامه صرفاً جهت اطلاع تا قبل از سال 1387 نبوده است؟

بخش خبری 20:30 بخش خبری منتقدی بوده است، نمی‌دانم این را باید از مدیران صدا و سیما پرسید!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رحمت الله رسولی در تاریخ 1393/01/22 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

از رحمت الله رسولی مقدم به اهالی 20 30
سلام. امبدوارم حالتان خوب باشد.من پسری 24 ساله هستم اهل روستای هفت چشمه واقع در بخش مارگون شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد.
دی ماه 92 پدر پیرم بر اثر سرطان روده و عدم مکنت مالی بعد از یکسال زجر کشیدن،فوت شد.مادری دارم شکسته و ملول که به اسم شدید مبتلا هست.3برادر و یک خواهر دارم.2تا از برادرانم و خواهرم مبتلا هستند به بیماری صرع. و یکی از برادرانم بیماری قلبی دارد.خواهرم نیز بیست ساله هست و علاوه بر بیماری صرع،دندانهایش به دلایل زنتیکی ریخته و دندان ندارد.من نیز بیماری صرع دارم که البته با مصرف دارو،حال وخیمی نداریم.اما هزینه بیماری شش نفر در یک خانواده شش نفره بی درامد آن هم با سایر مخارج سرسام اور امروزی در کنار هزینه های پزشکی و تحصیلی، سنگین و کمر شکن است.هیچ منبع در آمدی نداریم و به سختی با سبک زندگی سنتی در خانه کاهگلی فروریخته ای زندگی می کنیم که حتی از باران خفیف هم در امان نیستیم.(که اگر به صدای من پاسخ دهید عکس براتون میفرستم).من نیز تهران در مقطع ارشد مشغول تحصیل هستم که با سرایداری هزینه های تحصیلم را در می آورم.با این اوصاف وحشتناک بعد از مرگ پدرم یارانه نقدی ما قطع شده و به هر کجا مراجعه کرده ایم تا امروز(22.1.93)هیچ اقدامی برای ثبت قطعی شماره حساب انجام نداده اند.
حال،اهالی 2030!شما بگویید ایا خانواده من حق ندارند از حداقل امکانات زندگی امروزی برخوردار باشند و اسئنده باشند و آرامش داشته باشند و پشتوانه داشته باشند و خواب آرام بی ترس و لرز داشته باشند و روز آبرو مند با شکوه امیدوار داشته باشند؟ و امید و ارزو داشته باشند؟آیا صدای بریده من و خانوادهرنج دیده ای در دوردست ترین نقاط این کشور،به گوش کسی می رسد؟ آیا شما این گوش شنوا را دارید یا می توانید این صدا را به گوش های شنوا برسانید.گوش های که با بغض صدای بیچارگان آشنا باشند.
تعجب نکنید ان مدلی حرف زدم. من شعر مجموعه شعر پایزبدبیار از انتشارات شوکا هستم.با پول کارگری شعرهایم را چاپ کردم.خانواده من استعداد ههای فراوان دارند امابدلیل عدم مکنت مالی و مسکنت عالی ، در ان ته مانده های ارزو به جا مانده اند.ایا میتوانم روی صلح پر قدمت سینه های شما حساب کنم؟ ایا دردهای کهنه و سرپوش گذاشته یک شاعر و خانواده ابرومند اما مستمندش برای شما قابل لمس است؟ آیا می توانم منتظر جواب شما بمانم؟
رحمت الله رسولی مقدم
چون من 2030 رو فرصت نمیکنم تماشا کنم لطفا اگر خواستید گزارش تهیه کنید به ایمیل من یا شماره تماس من مرتبط باشید. 09386140160 09178439584 rasoli-69@yahoo.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 258
  • بازدید امروز : 957
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,496
  • بازدید ماه : 4,172
  • بازدید سال : 61,580
  • بازدید کلی : 6,245,963