loading...
برترین ها
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AHB در تاریخ 1393/01/11 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من مدیر سایت پیج رنک 8 هستم
اگر دقت کرده باشی بیشتر وب سایت های ابزار وبلاگ نویسان مثل پیچک و یک ابزار و ...
سال هاست که تغییری نکردن و ابزار هاشون تغییری نکرده
با توجه به این نکته من سایتی رو طراحی و اجرا کردم که هفته ای یک افکت زیبا به ابزار ها اضافه میشه
مثلا ابزار بچرخه
که فقط سایت من این قابلیت رو داره
هر ابزاری که بخوای توی سایت من وجود داره
این هم ادرس سایت:
http://pr8.ir/
اگر بازدید وبلاگ بالای 200 بازدید هست برو به لینک زیر:
http://pr8.ir/fa/tabadol.php
اگر هم زیر 100 بازدید داری به لینک زیر برو:
pr8.ir/irani/index.html
آپلود عکس و فایل رایگان:
http://up.pr8.ir/
اگر سوالی داشتی حتما بپرس
با تشکر از اینکه به حرفام توجه کردی
با تشکر فراوان

این نظر توسط جواد حسین پور در تاریخ 1393/01/11 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گله خودم من بیننده ی سایتتون هستم و از سایتتون خیلی خوشم می اید میخواهم با هم سایت باحال شما را بهتر کنیم من دوست دارم نویسنده ی سایت شما شم و هر روز مطلب میزارم یعنی فعالم اگر خواستی من را با نام كاربري ronaldo و رمز 13771377 نويسنده ام كن لطفا من را در قالب يا منو بزار چون من برنامه نويسي يك ذره اي بلدم البته بدون اجازه دست نه به قالب و نه به منو میزنم هر وقت ثبتم كردي به ادرس وبم بیا و برام نظر بزار مر30 خداحافظ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 733
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,050
  • بازدید ماه : 8,653
  • بازدید سال : 66,061
  • بازدید کلی : 6,250,444